Pagina Principal de Irola Irratia

Foros de Irola Irratia 107.5 FM
Estos foros son de publicacion libre. Los mensajes considerados ofensivos o con publicidad comercial seran borrados sin avisar. Se respetuos@ y disfruta.

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 

ZarataZarautzen 7. urteurrena eta Kukutzarekin elkartasuna.

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Foros de Irola Irratia 107.5 FM -> Noticias
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
irola
Site Admin

MensajePublicado: Mie May 08, 2013 4:15 pm    Título del mensaje: ZarataZarautzen 7. urteurrena eta Kukutzarekin elkartasuna. Responder citando

ZarataZarautz irratsaioak 7 urte betetzen ditu eta guzti hau ospatzeko festa bat antolatu dute Zarauzko Putzuzulo Gaztetxean. Maiatzaren 11ean, larunbatean, hiru talderen kontzertua edukiko dugu bertan.

Oholtzara igotzen lehen Hell Division taldekoak izango dira, beraien Crust doinuekin Gaztetxeko paretak mugitzeko gogoz. Hauen ostean, Citizen Patrol Holandarrak edukiko ditugu bigarrengoz. Eta kontzertuari amaiera emateko, Lasarteko Bar Remigio taldea edukiko dugu, Bad Religion talde ospetxuaren moldaketak eginez. Gaua amaitzeko eta eguzkiari egunon esateko, DJ Okerreko edukiko dugu musika ziztatzen.

Udaberri Fest jaialdian Fermin Muguruza ikusi nahi ez duenak badaki zer egin. Ahh eta bertan atera daitekezkeen etekin ekonomikoak Kukutza elkartasun taldearentzan bideratuko da Ni ere han egon nintzen kanpainaren barruan:

NI ERE HAN EGON NINTZEN

Zer da? “Ni ere han egon nintzen”, Kukutzako Elkartasun taldeak habian jarri berri duen kanpaina da. Kukutza III, bilboko Errekalde auzoko gaztetxea eraitsi zuten egunetan izandako istiluetan atxilotutako 80 eta zaurituriko 100 dik gorako herritarrei elkartasuna helarazteko asmoz indarrean dator. Euskal Herriko hainbat txokotan kontzertuak, jaialdiak… antolatuko ditu, eta epaiketen inguruko mobilizazioak kudeatuko ditu. Adi mobilizazioei!!

Aldez aurretik milesker eta mezu hau zuen inguruan zabaldu ezkero izugarri eskertuko dugu.

Informazio gehiago:

http://www.zaratazarautz.net

http://www.putzuzulo.net
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Foros de Irola Irratia 107.5 FM -> Noticias Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

Saltar a: